AKTYWUJ VOUCHER

NICK Z GRY

WPROWADŹ KOD RABATOWY

I. Pojęcia

Wyrażenia i terminy użyte w Regulaminie mają znaczenie nadane im jak poniżej:

  • 1. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • 2. Administrator (danych osobowych) – ARIVI Spółka Cywilna, prowadząca działalność gospodarczą o nazwie “ARIVI S.C”, ul. Bóżnicza 15/6, 61-751 Poznań. NIP: 7831820057, REGON: 386329198.
  • 3. Dane osobowe – to wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (osobie, której dane dotyczą); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
  • 4. Inspektor Ochrony Danych – osoba wyznaczona przez Administratora w celu informowania i doradzania Administratorowi w zakresie obowiązującego prawa o ochronie danych osobowych i wydanych przez niego Polityk oraz w celu monitorowania ich przestrzegania, oraz działania jako punkt kontaktowy dla Użytkownika i organu nadzorczego;
  • 5. Przetwarzanie – to operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych, lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany, lub niezautomatyzowany, taka jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
  • 6. Użytkownik – to osoba odwiedzająca lub korzystająca z serwisów internetowych Administratora i powiązanych z nimi usług.

II. Informacje ogólne

  • 1. Wydawcą i administratorem serwisów internetowych oraz usług jest Administrator. Z Administratorem można się skontaktować listownie, jak i pod adresem poczty elektronicznej: [email protected];
  • 2. Celem Polityki jest:

    2.1. uświadomienie Użytkownika, w jakim zakresie są przetwarzane jego dane osobowe, tak aby Użytkownik mógł samodzielnie, swobodnie i świadomie decydować o tym, czy skorzysta z serwisów internetowych lub usług Administratora;

    2.2. ogólne określenie, w jaki sposób i w jakim zakresie Administrator zbiera dane osobowe Użytkownika oraz do jakich celów te dane wykorzystuje;

    2.3. poinformowanie Użytkownika o przysługujących mu prawach zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych;

    2.4. określenie zasad bezpieczeństwa danych osobowych;

  • 3. Mając na względzie zaufanie Użytkownika wobec serwisów internetowych Administratora i powiązanych z nimi usług, Administrator przykłada należytą staranność do tego, aby dane były przetwarzane w sposób bezpieczny, zgodny z prawem oraz przejrzysty dla Użytkownika;
  • 4. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można skontaktować się listownie na adres Administratora, jak i pod adresem poczty elektronicznej: [email protected];
  • 5. Administrator zapewnia możliwość korzystania z serwisów internetowych i usług w sposób anonimowy, jednak w celu uzyskania pełnego dostępu do niektórych funkcjonalności oferowanych za ich pośrednictwem, niezbędne jest podanie danych w celu zrealizowania niezbędnych operacji (np.: przetwarzanie płatności za pośrednictwem usług firm trzecich);

III. Zasady przetwarzania danych osobowych

  • 1. Administrator podejmuje techniczne i organizacyjne środki służące ochronie danych osobowych przed bezprawnym, w szczególności nieautoryzowanym dostępem lub wykorzystaniem ich, jak również przed przypadkowym ich zniszczeniem, utratą lub naruszeniem integralności;
  • 2. W celu zapewniania bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych, uwzględnienia się następujące atrybuty bezpieczeństwa, tj.:

    2.1. poufność – rozumiana jako ochrona danych osobowych przed przypadkowym ujawnieniem ich osobom nieuprawnionym;

    2.2. integralność – rozumiana jako ochrona danych osobowych przed ich nieuprawnioną modyfikacją;

    2.3. dostępności – rozumiana jako zapewnienie dostępu do danych osobowych, jeżeli wystąpi taka potrzeba;

  • 3. Każda osoba wykonująca pracę bądź świadcząca usługi na rzecz Administratora i mająca dostęp do danych osobowych dysponuje odpowiednim upoważnieniem i jest zobowiązana do zachowania poufności;
  • 4. Dane osobowe, które Użytkownik przekazuje Administratorowi w związku z korzystaniem serwisów internetowych i innych usług Administratora i powiązanych z nimi usług, są szyfrowane i chronione za pomocą certyfikatu SSL;
  • 5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika Administrator kieruje się następującymi zasadami:

    5.1. zgodności z prawem - co oznacza, że dane osobowe Użytkownika są przetwarzane z poszanowaniem przesłanek legalności wynikających z art. 6, art. 9 i art. 10 Rozporządzenia RODO;

    5.2. rzetelności i przejrzystości - co oznacza, że dane osobowe są przetwarzane rzetelnie i w sposób przejrzysty dla Użytkownika, w szczególności poprzez prawidłową realizację obowiązków informacyjnych;

    5.3. ograniczenia celu przetwarzania danych - co oznacza, że dane osobowe Użytkownika są zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami, przy czym dalsze przetwarzanie do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych, lub do celów statystycznych nie jest uznawane za niezgodne z pierwotnymi celami;

    5.4. minimalizacji danych - co oznacza, że dane osobowe Użytkownika są przetwarzane w sposób adekwatny, stosowny oraz ograniczony do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane;

    5.5 prawidłowości - co oznacza, że dane osobowe Użytkownika muszą być prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane, tym samym dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, zostają niezwłocznie usunięte lub sprostowane;

  • 6. ograniczenia przechowywania - co oznacza, że dane osobowe Użytkownika muszą być przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację Użytkownika, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane, z zastrzeżeniem, że wdrożone są środki techniczne i organizacyjne wymagane na mocy Rozporządzenia RODO w celu ochrony praw i wolności Użytkownika oraz z zastrzeżeniem, że dane osobowe można przechowywać przez okres dłuższy, o ile będą one przetwarzane wyłącznie do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych, lub do celów statystycznych;
  • 7. integralności i poufności - co oznacza, że dane osobowe Użytkownika muszą być przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie ich bezpieczeństwo, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem;
  • 8. dostępności - co oznacza, że dane osobowe Użytkownika muszą być zabezpieczone przed ich zniszczeniem, a działanie serwisów internetowych Komitetu i powiązanych z nimi usług ma zapewnić, aby dane osobowe były dostępne dla osób upoważnionych wtedy, gdy je potrzebują lub w odpowiednim do potrzeb czasie.

IV. Postanowienia końcowe

  • 1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce, co może wynikać z potrzeby dostosowania do zmian w przepisach prawa czy obowiązujących standardów prywatności lub też rozszerzenia oferty. O wszelkich zmianach w Polityce Prywatności Administrator będzie informowała stosownym komunikatem na swoich serwisach internetowych i usługach, z odpowiednim wyprzedzeniem;
  • 2. W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

I. Pojęcia

Wyrażenia i terminy użyte w Regulaminie mają znaczenie nadane im jak poniżej:

  • 1.1. Administrator (lub Sprzedawca) – ARIVI Spółka Cywilna, prowadząca działalność gospodarczą o nazwie “ARIVI S.C”, ul. Bóżnicza 15/6, 61-751 Poznań. NIP:7831820057, REGON: 386329198;
  • 2. Klient – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • 3. Serwer – usługa prowadzona przez Administratora, za której pośrednictwem Klienci mogą korzystać z gry “Minecraft”, działającej w domenie: arivi.pl;
  • 4. Konto Klienta – unikalne konto Klienta założone na Serwerze;
  • 5. Produkt – usługa świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem Serwera;
  • 6. Przetwarzanie – to operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych, lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany, lub niezautomatyzowany, taka jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
  • 7. Polityka prywatności – zasady przetwarzania danych przez Administratora, obowiązujące w ramach świadczonych usług;
  • 8. Polityka cookies – zasady przetwarzania informacji przez Administratora, obowiązujące w ramach świadczonych usług.

II. Postanowienia ogólne

  • 1. Klient, posiadając Konto Klienta na Serwerze, akceptuje warunki ogólnie przyjętej netykiety poprawnego zachowania w Internecie. Jakiekolwiek próby oszukiwania systemu Serwera na jego niekorzyść, używanie wspomagaczy, obrażanie innych oraz reklamowanie innych serwisów, oraz serwerów gier może skończyć się natychmiastową blokadą świadczenia usługi.

III. Postanowienia końcowe

  • 1. Administrator przetwarza dane na podstawie Polityki prywatności i Polityki cookies;
  • 2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w trakcie świadczenia usług;
  • 3. W przypadku uzasadnionej blokady świadczenia usług wynikającej z postanowień Regulaminu klientowi nie przysługuje zwrot kosztów zakupionych Produktów.

I. Pojęcia

Wyrażenia i terminy użyte w Regulaminie mają znaczenie nadane im jak poniżej:

  • 1. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • 2. Administrator (danych osobowych) – ARIVI Spółka Cywilna, prowadząca działalność gospodarczą o nazwie “ARIVI S.C”, ul. Bóżnicza 15/6, 61-751 Poznań. NIP: 7831820057, REGON: 386329198.
  • 3. Dane osobowe – to wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (osobie, której dane dotyczą); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
  • 4. Pliki cookies – to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane na urządzeniach końcowych Użytkowników takich jak w szczególności komputer, telefon, tablet, smartfon i przesyłane przez serwisy internetowe lub usługi;
  • 5. Przetwarzanie – to operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych, lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany, lub niezautomatyzowany, taka jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
  • 6. Użytkownik – to osoba odwiedzająca lub korzystająca z serwisów internetowych Administratora i powiązanych z nimi usług.

II. Informacje ogólne

  • 1. Polityka Cookies określa zasady wykorzystywania plików cookies, a nadto sposoby przetwarzania informacji o Użytkowniku za ich pomocą;
  • 2. Wydawcą i administratorem serwisów internetowych oraz usług jest Administrator. Z Administratorem można się skontaktować listownie, jak i pod adresem poczty elektronicznej: [email protected];
  • 3. Celem Polityki jest:

    3.1. uświadomienie Użytkownika, w jakim zakresie są przetwarzane jego dane osobowe, tak aby Użytkownik mógł samodzielnie, swobodnie i świadomie decydować o tym, czy skorzysta z serwisów internetowych lub usług Administratora;

    3.2. ogólne określenie, w jaki sposób i w jakim zakresie Administrator zbiera dane osobowe Użytkownika oraz do jakich celów te dane wykorzystuje;

    3.3. poinformowanie Użytkownika o przysługujących mu prawach zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych;

  • 4. Serwisy internetowe i usługi Administratora realizują funkcje pozyskiwania informacji o ich Użytkowniku oraz ich zachowaniu;
  • 5. Pozyskiwanie informacji o Użytkowniku następuje w szczególności poprzez:

    5.1. zapisywanie na urządzeniach końcowych Użytkownika plików cookies (tzw. "ciasteczka");

    5.2. poprzez gromadzenie logów serwera www na serwerze zarządzanym przez Administratora;

  • 6. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być przetwarzane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz Użytkownika, opisanych poniżej. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawniony;
  • 7. Podmiotem zamieszczającym pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu internetowego oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator;
  • 8. Pliki cookies pozwalają w szczególności rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić serwis internetowy dostosowany do jego indywidualnych preferencji, umożliwiają wyświetlenie serwisu internetowego w języku Użytkownika „zapamiętanym” przez te pliki, a także wykorzystanie innych ustawień serwisu internetowego wybranych przez Użytkownika;
  • 9. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

III. Cel stosowania plików cookies

  • 1. Cookies używane są w szczególności w celu: 1. Dostosowania zawartości serwisów internetowych i usług Administratora do preferencji i urządzenia końcowego Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze serwisów internetowych. Pliki te umożliwiają zapisanie wyborów Użytkownika co do języka, przeglądarki, ustawień wybranych elementów serwisu internetowego, a także zapisanie informacji o lokalizacji Użytkownika;
  • 2. Tworzenia anonimowych, agregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownik korzysta z serwisów internetowych i usług Administratora, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji Użytkownika. Pliki cookies pomagają też zapewnić dopracowanie i sprawne działanie serwisów internetowych i usług Administratora, w tym badanie ich wydajności;
  • 3. Utrzymania sesji Użytkownika serwisu internetowego lub usługi.

IV. Rodzaje plików cookies

  • 1. Administrator stosuje, co do zasady, dwa rodzaje plików cookies – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu Użytkownika, aż do wylogowania z serwisu internetowego lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez Użytkownika.
  • 2. W celu zapewnienia realizacji usług Administratora stosuje następujące ich rodzaje:

    2.1. niezbędne – które są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych Administratora, z których Użytkownik chce skorzystać;

    2.2. funkcjonalne – które są ważne dla działania serwisów internetowych i usług Administratora, gdyż:

    2.2.1. służą wzbogaceniu funkcjonalności serwisów internetowych lub usług Administratora;

    2.2.2. służą zapewnieniu wysokiego poziomu funkcjonalności serwisów internetowych lub usług Administratora;

    2.2.3. służą większości funkcjonalności serwisów internetowych lub usług Administratora;

  • 3. Ze względu na czas, przez jaki pliki cookies będą umieszczone na urządzeniu końcowym Użytkownika, Administrator stosuje następujące ich rodzaje:

    3.1. cookies sesyjne (session cookies) – które są umieszczone na czas korzystania z przeglądarki (sesji) i są wykasowane po jej zamknięciu lub wylogowaniu się z serwisu internetowego lub usługi;

    3.2. cookies stałe (persistent cookies) – które nie są kasowane po zamknięciu przeglądarki i pozostają na urządzeniu Użytkownika na określony czas lub bez okresu ważności, w zależności od ustawień Administratora;

  • 4. Ze względu na cele, jakiemu służą pliki cookies, Administrator stosuje następujące ich rodzaje:

    4.1. konfiguracja stron internetowych – które umożliwiają ustawienia funkcji i usług Administratora;

    4.2. bezpieczeństwo i niezawodność stron internetowych – które umożliwiają weryfikację autentyczności oraz optymalizację wydajności serwisów internetowych lub usług Administratora;

    4.3. stan sesji – które umożliwiają zapisywanie informacji o tym, jak Użytkownik korzysta z serwisów internetowych i usług Administratora. Mogą one dotyczyć m.in. najczęściej odwiedzanych serwisów internetowych lub ewentualnych komunikatów o błędach wyświetlanych na niektórych serwisach;

    4.4. procesy – które umożliwiają sprawne działanie serwisów internetowych i usług Administratora;

    4.5. lokalizacja – które umożliwiają dostosowanie wyświetlanych informacji do lokalizacji Użytkownika,

    4.6. analizy i badania, audyt oglądalności – które umożliwiają lepiej zrozumieć preferencje Użytkownika. W takim przypadku mogą być zbierane anonimowo informacje na temat trendów, bez identyfikowania danych osobowych Użytkownika.

  • 5. Ze względu na ingerencję plików cookies w prywatność Użytkownika, Administrator stosuje następujące ich rodzaje:

    5.1. nieszkodliwe – które obejmują pliki cookies;

    5.2. niezbędne do poprawnego działania serwisów internetowych i usług Administratora;

    5.3. potrzebne do umożliwienia działania funkcjonalności serwisów internetowych i usług Administratora, jednak ich działanie nie ma nic wspólnego ze śledzeniem Użytkownika;

    5.4. badające - wykorzystywane do śledzenia Użytkowników, jednak nieobejmujące informacji pozwalających (bez innych danych) zidentyfikować konkretnego Użytkownika.

V. Pliki cookies, a dane osobowe

  • 1. Pliki cookies, co do zasady, nie stanowią danych osobowych, jednak pewne informacje przechowywane w takich plikach (np. co do preferencji) w połączeniu z innymi informacjami o Użytkowniku serwisów internetowych lub usług Administratora, są traktowane jako dane osobowe;
  • 2. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być przetwarzane wyłącznie w celu wykonywania opisanych powyżej określonych funkcji na rzecz Użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

VI. Usuwanie plików cookies

  • 1. Uprawnienie Administratora do przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies wynika ze zgody wyrażonej przez Użytkownika serwisów i usług Administratora. Zgoda ta wyrażana jest przez Użytkownika podczas dokonywania konfiguracji przeglądarki internetowej lub wybranej strony internetowej, lub usługi. Użytkownik ma możliwość powrotu do tych ustawień w każdej chwili i określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do tych informacji przez Administratora.
  • 2. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie Użytkownika.
  • 3. Aby skorzystać z prawa sprzeciwu, które przyznaje Rozporządzenie RODO, konieczne jest wylogowanie się ze wszystkich urządzeń i usunięcie z nich plików cookies. Proces aktualizacji może potrwać do 48 godzin.
  • 4. Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na serwisach internetowych i usługach Administratora.

VII. Logi systemowe

  • 1. Informacje o niektórych zachowaniach Użytkownika podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych na rzecz Administratora.
  • 2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

    2.1. czas nadejścia zapytania;

    2.2. czas wysłania odpowiedzi;

    2.3. nazwę stacji Użytkownika – identyfikacja realizowana przez protokół HTTPS;

    2.4. informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTPS;

    2.5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik;

    2.6. informacje o przeglądarce Użytkownika;

    2.7. Informacje o adresie IP;

  • 3. Powyższe dane nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi serwisy internetowe Administratora.
  • 4. Powyższe dane są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem..

VIII. Postanowienia końcowe

  • 1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce, co może wynikać z potrzeby dostosowania do zmian w przepisach prawa czy obowiązujących standardów prywatności lub też rozszerzenia oferty. O wszelkich zmianach w Polityce Cookies Administrator będzie informowała stosownym komunikatem na swoich serwisach internetowych i usługach, z odpowiednim wyprzedzeniem;
  • 2. W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

I. Pojęcia

Wyrażenia i terminy użyte w Regulaminie mają znaczenie nadane im jak poniżej:

  • 1. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • 2. Administrator (danych osobowych) – ARIVI Spółka Cywilna, prowadząca działalność gospodarczą o nazwie “ARIVI S.C”, ul. Bóżnicza 15/6, 61-751 Poznań. NIP: 7831820057, REGON: 386329198.
  • 3. Dane osobowe – to wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (osobie, której dane dotyczą); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
  • 4. Inspektor Ochrony Danych – osoba wyznaczona przez Administratora w celu informowania i doradzania Administratorowi w zakresie obowiązującego prawa o ochronie danych osobowych i wydanych przez niego Polityk oraz w celu monitorowania ich przestrzegania, oraz działania jako punkt kontaktowy dla Użytkownika i organu nadzorczego;
  • 5. Przetwarzanie – to operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych, lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany, lub niezautomatyzowany, taka jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
  • 6. Użytkownik – to osoba odwiedzająca lub korzystająca z serwisów internetowych Administratora i powiązanych z nimi usług.

test

Wyrażenia i terminy użyte w Regulaminie mają znaczenie nadane im jak poniżej:

  • 1. TESTOWANIE – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • 2. Administrator (danych osobowych) – ARIVI Spółka Cywilna, prowadząca działalność gospodarczą o nazwie “ARIVI S.C”, ul. Bóżnicza 15/6, 61-751 Poznań. NIP: 7831820057, REGON: 386329198.
  • 3. Dane osobowe – to wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (osobie, której dane dotyczą); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
  • 4. Inspektor Ochrony Danych – osoba wyznaczona przez Administratora w celu informowania i doradzania Administratorowi w zakresie obowiązującego prawa o ochronie danych osobowych i wydanych przez niego Polityk oraz w celu monitorowania ich przestrzegania, oraz działania jako punkt kontaktowy dla Użytkownika i organu nadzorczego;
  • 5. Przetwarzanie – to operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych, lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany, lub niezautomatyzowany, taka jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
  • 6. Użytkownik – to osoba odwiedzająca lub korzystająca z serwisów internetowych Administratora i powiązanych z nimi usług.

test222

Wyrażenia i terminy użyte w Regulaminie mają znaczenie nadane im jak poniżej:

  • 1. TESTOWANIE – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • 2. Administrator (danych osobowych) – ARIVI Spółka Cywilna, prowadząca działalność gospodarczą o nazwie “ARIVI S.C”, ul. Bóżnicza 15/6, 61-751 Poznań. NIP: 7831820057, REGON: 386329198.
  • 3. Dane osobowe – to wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (osobie, której dane dotyczą); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
  • 4. Inspektor Ochrony Danych – osoba wyznaczona przez Administratora w celu informowania i doradzania Administratorowi w zakresie obowiązującego prawa o ochronie danych osobowych i wydanych przez niego Polityk oraz w celu monitorowania ich przestrzegania, oraz działania jako punkt kontaktowy dla Użytkownika i organu nadzorczego;
  • 5. Przetwarzanie – to operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych, lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany, lub niezautomatyzowany, taka jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
  • 6. Użytkownik – to osoba odwiedzająca lub korzystająca z serwisów internetowych Administratora i powiązanych z nimi usług.